de ki;

‎"erkegin bilincalti 'kadin' kavramini oylesine kirletmis ki,
yuksek sesle 'kadin' dendiginde sanki ona hakaret
etmis gibi hissediyor kendini." m.b

1 Eylül 2007

Merhaba,

Bu blogu yazma sebebimi bilmiyorum. Zaten bilsem de neden anlatmak zorunda hissedeyim ki kendimi değil mi? Bir anda neden açıklama gereği duyduysam. Şeyden heralde, ben hala şu internet aracılığıyla hop diye istediğin eve dalabilme, istediğin insana ulaşabilme meselesinin bir lüks mü, yoksa tecavüz mü olduğuna karar verebilmiş değilim. Dolayısıyla, durduk yere açıp tesadüfen burayı okuyacak olan ve belki beni tanımadan bana gıcık olacak insanlara karşı garip hissettim.

Neyse canım hayat da böyle bir şey ya zaten. Sürekli bir şeyleri neden yaptığını anlatmakla başlıyorsun tanıdığın/tanımadığın insanlara. Non-stop bir hesap verme halinden ibaret. Daha fazla strese girmeden, bir 'hoş geldin' yorumu ekliyorum buraya. Beni blog yaz blog yaz diyerek bu sanal coğrafyaya da iten sevgili arkadaşım Aditia'ya ki kendisi şöyle sevgi dolu bir insandır;

"post modern insanın kaotik fikirlerinin tanrısal yansımalarıyla çatışmalarından doğan sokratik bakış açımı septik ve davranışsal bir realizmle yıkmaya çalışıyorum" gibisinden entelektüelizm kokan çakma boş cümleler yazarsan ağzını burnunu odunla dağıtırım"

teşekkürlerimi sunuyorum öncelikle.

Umarım denk gelip de okuyacaklar keyif alırlar. :)

2 yorum:

orhan perver floydian dedi ki...

hayırlı olsun bakalım.

adia dedi ki...

daha neler göreceğiz bakalım =)